Opis forum
Witam. Chciałbym tutaj przekazać najnowsze informacje:
1. Tak jak Państwo byliście poinformowani na zebraniu RTBS otrzymał od nas wypowiedzenie umowy. Koniec okresu wypowiedzenia przypada na dzień 31.07.2014.
2. RTBS otrzymał także do opłacenia nową polisę ubezpieczeniową w firmie Allianz naszych części wspólnych i OC Wspólnoty. Koszt 5363zł, termin zapłaty do 25.04.2014
3. RTBS otrzymał pismo wzywające do zwrotu w ciągu trzech dni roboczych kwoty w wysokości 7930zł tytułu zakwestionowanego przez nas wydatku na zawartą polisę w firmie AVIVA. Kwota ta została wczoraj zwrócona na nasz rachunek - otrzymaliśmy potwierdzenie przelewu.
4. W ciągu tygodnia / dwóch mieszkańcy otrzymają do skrzynek pocztowych oferty ubezpieczenia mienia (mieszkań) i OC z firmy Allianz. Jest to specjalna oferta dedykowana specjalnie dla naszej wspólnoty i wynegocjowana przez zarząd. Ceny są bardzo zachęcające, a rabaty wynoszą do 50%. Jeśli ktoś chciałby szybciej się z nią zapoznać proszę o kontakt z zarządem.
5. Otrzymaliśmy informację iż decyzją szefostwa naszą wspólnotą z ramienia RTBS ponownie administruje Pani Dorota Wilk - telefon 665-332-300.
Dodano 17.04.2014
Odebraliśmy od notariusza wypis aktu notarialnego dotyczącego uchwalonych uchwał na zebraniu w dniu 10.04.2014. Jeśli któryś z mieszkańców chciałby otrzymać kopię (w formie elektronicznej) proszę o przesłanie na adres e-mail zarządu adres zwrotny wraz z podaniem imienia nazwiska i numeru mieszkania.
Ostatnio edytowany przez koniks (2014-04-17 12:08:14)
Offline